I love it!

Nu har jag testat de produkterna som jag skulle testa sedan jag kom med i herbatezzans testpanel. Får först och främst be om ursäkt för att det blev lite senare än planerat, eftersom det har varit så mycket för tillfället, men vad är det man säger? Bättre sent än aldrig!!

Så, här kör vi med bedömningen!

Rengöringsgelén: Kändes väldigt "äkta" i konsistensen och jag fick känslan av att den verkligen rengjorde.

Ansiktsmasken:  Min favorit, jag bara älskar den! Så otroligt fräsch. Sved litegranna men så är jag lite känslig för sånt också. Luktar hur gott som helst. Jag såg skillnad direkt efter att jag tagit bort masken, HÄFTIGT!! Det har jag aldrig varit med om förut.

Våtservetten (ansiktsvattnet): Väldigt fräsch och mild. Jag tycker att huden kan kännas väldigt stram av många ansiktsvatten men inte av det här.

Fuktkrämen: Luktar hur gott som helst! Känns väldigt mild och skön att använda och morgonen efter var huden riktigt mjuk...



Jag är helt såld på de här produkterna, och ska utan tveka köpa dom. Ser verkligen fram emot att använda skrubben imorrn! Jag har just nu hur många ansiktsprodukter som helst nere i skåpet (två hyllor i ett stort badrumsskåp...) och det vore skönt att kunna hiva alla och bara använda mig av en och samma produkt. Recention av skrubben kommer!

Mitt betyg är alltså:





Kommentarer
Postat av: Tezzan

Roligt att ni gillade pizzareceptet :D

2008-10-22 @ 07:17:05
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0