Nuså!

Oj oj oj, det har varit mycket senaste veckan... Har jobbat varje dag och så är det hunden, och städa och handla... Men nuså ska jag vara lite duktig igen, och jag ska bättra mig på bloggfronten...

Ikväll ska jag inviga mina nya testprodukter från www.herbatezzan.blogg.se. Spännande! Kommer att uppdatera imorgon kväll efter jobbet om första intrycket :)

Dagens konstigaste talesätt: "Tagen på sängen"
                                                     "Hålla låda"

Nu måste jag sova, klockan ringde 06 imorse och 08 imorgon... Usch, på en söndag, det är ingen höjdare... Men nästa vecka blir lugn och skön. Behövligt!

Nighty night!

Kommentarer
Postat av: tid

Hej!

Kul blogg!För skorna fick jag ge ynka 129 pix.

Ha det bra!

2008-11-02 @ 14:32:56
URL: http://tidsopitmisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0