Bulle i ugnen!!

Japp, så är det. Eller snarare kakor :) Fick ett ryck och slängde ihop ett antal hallongrottor som nu står i ugnen och de borde vara klara vilken sekund som helst... Då blir det hundpromenad i kylan, sen in och äta kaka och dricka te! Hur bra låter inte det?

Jag har varit lite slarvig med maten i helgen, det är inte bra alls... Men jag har inte orkat bry mig sedan allt med mormor... Jag har ingen motivation för tillfället så då känns det inte som att det är någon idé att tvinga i sin GImat... Men det kommer!!

Recept och bilder på mina små cookies kommer senare! Have a good day!

Bjuder på en cool tattoo när vi ändå är igång också!





Kommentarer
Postat av: Tezzan

Hej Anna!

Du har blivit uttagen att vara med i min testpanel och testa hudvårdsprodukter. Jag räknar med att kunna skicka ut information samt varuprover under nästa vecka. Under tiden vore det bra om du kunde maila mig din adress!

Mvh Tezzan

2008-09-30 @ 15:32:32
URL: http://herbatezzan.blogg.se/
Postat av: julia

vill typ ha sån allvar haha :)

2011-09-21 @ 14:51:56
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0