Godaste middagen, EVER

Nu har jag skickat iväg hela tjocka släkten till landet. Känns det som i alla fall. Mamma, pappa och hunden åkte idag, och de syns och hörs och märks dygnet runt hela tiden så nu är det så lugnt och skönt... Var och handlade nyss och ska göra två riktiga favoriter till middag, a'la GI! :) Ikväll: oxfilé med coleslaw och mögelostsås med valnötter. Imorgon chilisoppa med tigerräkor... Yam yam... Recepten kanske kommer upp senare! Och så ska jag faktiskt unna mig en hel rad med Lindt 85% choklad till efterrätt.. Om jag orkar, vill säga!

Nu ska jag vila... Har ju faktiskt varit vaken i hela 8½ timme, varav jag har jobbat tre av dom... Ibland får man vara slö!!
Skål för det! Och trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0