Pigg på en söndag, för ovanlighetens skull

Igårkväll var det fest! Och idag är det söndag och jag mår toppen (faktiskt!) vilket gjorde gårdagen ännu bättre. Mötte massor av folk från högstadiet som jag inte sett på länge och det var riktigt kul! Gick hem vid halvtvåtiden, vilket inte ofta händer, vi brukar ju vara först dit, sist hem =) Kanske hjälpte det att jag drack en flaska vatten innan jag gick ut, att jag drack vatten och tog två bakistabletter när jag kom hem...

Förresten har jag börjat tro på att önskningar och intensiv tankeverksamhet kan få saker att inträffa. Men vad det handlar om är inget jag kan skriva om här :) Men tror på det, det gör jag nog! Totalt oväntat men så efterlängtat!

Som sagt, jag mådde prima när jag vaknade "imorse" (okej, jag sov till halv ett, men mådde bra gjorde jag!), och vid tvåtiden så bytte jag om, tog mina stavar och gick EN MIL! Yepyep, med Timbaland och Volbeat med mig i ipoden på elljusspåret så gick det hur lätt som helst. Men nu är jag helt slut... Så det blir en kväll framför tv:n tills min outröttliga spaniel ska ut på kvällspromenad... Fun! Blir väl 1½ timmes promenad till senare.
Jag har alltid haft problem med mina vadmuskler (får en inflammation i vadmuskelfästena vid stötar etc. som är i princip samma sak som benhinneinflammation har jag förstått) och jag bara längtar tills jag kan börja jogga på riktigt... Det är det bästa, då kan jag verkligen släppa allt jag har i huvudet... Men tills vidare, och det är inget dåligt med det, så blir det stavarna!

Förresten, den som säger att stavgång inte tar, eller inte är jobbigt... TÄNK OM!!




Det blev en sen frukost idag, som bestod av räkgryta från igår och en kopp te.
Mellanmål blev en smoothie av lätt vaniljyoghurt, apelsin och äpple.
Middag blir en ostomelett med skinka, tomat och gräslök.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0