Märkt för livet!

Nu har jag min fina tatuering på armen, och den kommer att sitta där för alltid. Och det känns grymt! Jag är så nöjd! Den tog två timmar att göra, första 1½ timmen var helt okej, kändes inte mycket alls, men sen började skuggningen... Tatueraren visade nålen han bytte till när han började skugga, och den var minst 5 mm lång, 5 nålar som gick samtidigt... Gnuggade på min svullna arm... DET gjorde ont. Fy fan, får jag faktiskt lov att säga.. Men alla tatuerarna var kanon och jag hade så kul samtidigt. Fyra tatuerare jobbade samtidigt och snackade, skämtade, bjöd på bullar och läsk (det gör dom varje fredag, haha). Nä, hur ska jag sammanfatta det? Jag är otroligt nöjd, och när (inte om) nästa tatuering blir av så ska jag till samma ställe! Rekommenderas starkt!! House of Pain i Jakobsberg, alltså. (Klicka på bilden längst ner!)

Tagen just innan det värsta av allt började; skuggningen...
Ytterligare en bild kommer på den färdiga tatueringen när jag ska byta plast och smörja in den igen ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0