Middagsförslag?

Dags för mat! Till lunch blev det en skiva hårt bröd med skinka, ost, sallad, tomat och salladskrydda, en kopp te och en skål med vaniljyougurt och quinoapuffar. Gott! Och efter det en promenad men hunden på två timmar... Och middagen blir nog ännu bättre: köttfärs med koriander och spiskummin (nyttig taco-fake-smak!) med en stor sallad med massor av lök och avokadosås. How does it sound??? Ett försök att vara nyttig... För två veckor sen drack jag cola zero och åt vad jag ville men... NEJ jag måste börja sköta mig lite... Nu blir det vatten, sallad och är jag godissugen: en kopp te och en ruta Lindt mörk choklad med 85% kakao... BORDE ju göra någon skillnad till slut i alla fall :)

Den här bloggen blir lite pepp för mig, jag lovar här att bli nyttigare, och jag vill ju inte behöva skriva en dag att jag klämde i mig en påse CheeseBalls... Så, det kommer det handla om här också! Tatueringar, mat/träning och hundar... Härlig mix...






Världens för tillfället bästa låtar:

Takida - Curly Sue
Volbeat - Radiogirl
Lady Gaga - Just Dance


Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Det är en blandras mellan border collie, labrador och münsterländer. Världens goaste & snällaste hund! :D



Dina vovvar är också ursöta! <3

2008-09-17 @ 18:11:16
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0