Torsdag, thursday, jueves... osv...

Jahani, här är min dag, helt enkelt:

07:00 Vaknade med russinögon och trodde aldrig att jag skulle bli mig själv igen. Tvigade mig av med täcket och drog upp rullgardinen.

07:30 Frukostdags! Dagens frukost bestod av ett kokt ägg, en Wasa havreknäcke med sallad, skinka, ost och massor av tomat. Till det en skål med vaniljyoghurt och quinoapuffar och en kopp grönt te. KANONGOTT!



08:30 Dags för hundpromenad! Gick 50 minuter med lilla damen och mötte massor med nya hundar vi inte sett förut. Kul!

9:30 Hem och duscha och fixa och ordna........

11:00 Dags att cykla till jobbet! Tog ca 30 minuter att cykla den milen det är dit. JOBBIGT! 

14:30 Cykla samma hemska väg hem. På någon konstigt sätt är det bara uppförsbackar åt båda håll... Hur funderar det? (Totalt två mils cykling idag, yay!)

16:30 In till stan och promenera lite med en vän. Spenderade bara 20 kronor på en flaska vatten. Gött!

20:00 Middagsdags! Stekta kycklingtärningar med wookgrönsaker, cashewnötter och ägg.

21:00 Hundpromenad! Igen! 1½ timme blidde det. Finns inget skönare än att komma ut i kylan och duggregnet och rensa skallen...



Han kom ihåg :)


Ja hörrni, så var det med det, sa domarn och snöt sig i fläskpannkakan!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Roligt att du gillar min blogg! Välkommen tillbaka! Är det något speciellt du vill att jag ska skriva om är det bara att hojta till, så fixar vi det.

2008-09-19 @ 07:22:59
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0